Jag vill inte !

  2008-11-11 | 08:39:08
Mamma sade på ett av våra BUP-möten att hon var orolig för att jag också skulle få fibromyalgi eftersom jag visar "oroväckande" tecken på det, har ont i ryggen m.m. Jag vet inte riktigt om jag tycker om det. Jag vill inte ha det, jag vill inte gå igenom det som mamma måste gå igenom, jag vill att sjukdomen ska utrotas så att ingen behöver gå igenom det.

Jag vill inte gå hemma och inte kunna göra någonting, knappt  ha några pengar och inte bli trodd på. Jag vill inte hålla på att bråka för att folk ska fatta att det är sant att jag har ont. Och jag hoppas att jag slipper. Det är en jävulsk sjukdom som kan knäcka den starkaste, och jag önskar av hela mitt hjärta att sjukdomen inte fanns.

Kommentarer
Postat av: Jakob, Fotoblogg

Hej Emelie, det är så att du blev utav mig utvald till veckansblogg då din blogg berör och skiljer sig från många i bloggvärlden. Men innan jag publicerar så har jag en fråga..



Det är så att i mitt inlägg kring din blogg, har jag tänkt ha med ett textutdrag ifrån din ansökan till veckansblogg-tävlingen. Men vill först veta ifrån dig ifall det är okej?



Maila svaret till mig på [email protected]

2008-11-11 @ 19:01:17
URL: http://detvarmindag.blogg.se/
Postat av: vikke

Du skriver att din mamma lider av den sjukdomen och jag känner igen mig precis i allting du skriver med tanke på att min mamma också lider av den sjukdomen. Vet precis hur det är att se sin mamma lida som hon nu gör och man inte kan göra något åt de.

Hur länge har hon haft de?

2008-11-14 @ 16:05:38
URL: http://vikkelito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0