En underbar kväll .

  2008-11-14 | 09:39:38
Jag och min älskling hade verkligen en UNDERBAR kväll med jättegod mat och faktist, så fick vi vin till maten :). Dock var jag så jäkla trött efter maten och så, så vi duschade bara snabbt av oss när mamma och anders och hampus åkte hm, och gick sedan och lade oss, därav blev det inga bilder som jag lovat.

Dock kommer bilderna upp ikväll, när jag och chrille kommit hem till min pappa. Det lovar jag! :)
_________________________
Jag har nyss gjort nationella Writing i engelska A. Jag tyckte att det gick bra, men vi får väl se hur det går på riktigt sedan när jag får veta betyget ;). Nu har jag en liten paus innan vi ska forsätta med Buissnes School, sista dagen på temaveckan. Dock slutar jag 16.00 idag och det känns inte så lockande med tanke på att vi i vanliga fall slutar klockan 10.00 på fredagar. Men men, det får väl vara så då. Hoppas bara att dagen går fort!

Nu ska jag ta och skriva ut produktbladet.
Puss på er alla! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0