Dags att gå till botten.

  2008-11-23 | 17:08:00
Usch, har idétorka. Vet inte alls vad jag ska skriva om, därav den dåliga uppdateringen.

I alla fall. Helgen har varit lugn. Gick och lade mig tidigt igår då jag var jättetrött, men kunde inte sova mer än någon timme på morgonen. Jag blundade och kände mig trött, men jag var liksom halvt medveten om omgivningen i princip hela natten. Slumrade till någongång på morgonen, och sedan vaknade jag igen. Är sjukt trött nu så det blir att gå och lägga sig tidigt ikväll med, och i morgon kan jag och pojken ta den sena bussen ute vid vägen då jag börjar sent och han också tror jag. Skööönt!

I morgon ska mamma ringa och fixa tid på vårdcentralen, känns skönt att gå till botten med denna ständiga huvudvärk och värk i ögonen. Hoppas bara att jag får en tid så snabbt som möjligt, det börjar bli jobbigt med detta nu. Jag välkomnar vad som helst om det gör att detta försvinner, för skolan blir jättejobbig att klara av om man går med ständig huvudvärk och trötthet.

På torsdag ska vi ha öppet hus. 2:orna på handel ska stå i caféet och i vår julbutik, ska bli jätteskoj! Jag ska även springa iväg en snabbis och sjunga, eftersom min älskade pianovän David ville det. Trevligt trevligt. Synd bara att det är just på torsdag, för hade velat åkt med mamma till Falun till min bror som fyller 20 då. Men han kommer ju hem på fredagen eftersom vi ska fira honom på söndag. Då ska vi även fira min lillebror som blir 8 just på söndag. Det ska blir roligt!

Nu ska jag ta och vara lite nördig och spela The Sims en stund, det är så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0