Bilder från ettårs- förlovningsmiddagen.

  2008-11-16 | 13:08:18
Här kommer de, hade problemos med datorn igår så jag orkade helt enkelt inte lägga ut bilderna, men here they comes!


Förrätten; Mammas räkröra, gjord på grädde, majonäs, kryddor samt grönsaker, ost, skinka och räkor såklart!


Älskling fick en bukett av mig.


Ett år, och fler ska det bli! <3


Varmrätten; hasselbackspotatis och fläskfilé med sallad och Anders hemgjorda bearneise. MUMS!


Min fina älskling.


Efterrätt; Pannacotta med hallonsylt och riven vit choklad. Dock fick vi väldigt mycket så vi orkade inte äta upp!

__
Sammanfattningsvis så var det en av mina bästa dagar i mitt liv! Jättetrevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0