Äntligen!

  2008-11-20 | 12:03:09
Har nyss varit hos skolsköterskan, och fick en tid hos skolläkaren, dock inte förrän 2:a december. Men ändå skönt att gå till botten med denna jävla huvudvärk! Har haft huvudvärk någon gång under dagen nästan varje dag i två-tre månader. Det börjar vid ögonen, liksom bakom dem, och sedan efter en stund så har jag ont i hela huvudet. Och ibland så hjälper inte smärtstillande heller, och då kan jag inte sova, vilket resulterar i att jag blir trött och så. Inte skönt! Men nu ska jag få hjälp, och det känns bra som sjutton, för vem vill gå med huvudvärk hela tiden? Inte jag iallafall.

Vi har haft prov på svenskan idag, om antiken och så. Det gick väl sådär, men jag tror att jag blir godkänd iallafall, hah ;) . Nu har jag bara en lektion kvar egentligen, men vi måste gå på en föreläsning så att vi får lova att sluta sent, och det känns så tråkigt! Huvudvärken börjar komma smygande igen också så.

Mamma ska äntligen få operera sitt knä, den 4:e december. Så sköönt! Då får hon ett ställe mindre att ha ont på. Det är nog både skönt för henne och mig.

Nu ska jag ta en tablett och sedan sätta mig ner och göra något annat en stund, det är ju inte så bra att sitta vid datorn ju! Och sen ska jag hem till min fina pojkvän. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0