Äntligen var det rätt.

  2008-11-28 | 23:00:47
Faktist så var det rätt som åkte ut denna gång. Jag var jättejätterädd att Alice skulle åka ut, eftersom jag vet att många ger sin röst till Johan, men så hörde jag att det var han som åkte ut, och det var skönt. Nu kan han utveckla sitt artisteri på sitt sätt och han behöver inte vara bunden till just en genre, utan har mer frihet.

Dessutom så behöver man inte sitta och irritera sig på dessa flickor som sitter och skriker och grinar om vartannat, jag är så irriterad! Som nu när Johan sjöng sin andra låt och satte sig på huk framför en tjej. Det kanske är många som reagerar på det viset, inte vet jag, men vafan, jag tyckte att denna tjej skämde ut sig totalt! Det såg ut som om hon sett ett spöke eller något!

Ni får säga vad ni vill, men jag tycker faktist ärligt talat synd om tjejen om hon ser detta i efterhand, för hade det varit jag hade jag inte velat visa mig ute efter att ha gjort så, i direktsändning och allt.
__

Kommentarer
Postat av: Tyra

svar; ellerhur.

HUr kul kan det vara att veta att ALLA kommer att se det där på något sätt.

riktigt pinsamt hade jag nog tyckt att det skulle vara ^^

2008-11-29 @ 14:34:36
URL: http://tajraab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0