Älskade mamma.

  2008-11-10 | 00:00:29
Det känns på hela mamma att hon mår bra, för stunden. visst har hon ont, men hon har förmodligen inte så ont som hon kan ha, utan mer uthärdligt just nu, vilket gör att hon är lite gladare och inte fräser av en så mycket. Dock har ju jag svårt att låta bli att göra de där sakerna som jag inte ska göra, visst ska jag hjälpa till, men jag ska inte göra för mycket. Men då känner jag mig så jäkla taskig, att hon ska stå och göra allt själv, så att hon får jätteont och blir arg och ledsen och ja, har ont. Det snurrar runt i huvudet på mig, och jag tänker hela tiden på att jag ska skärpa mig.

Men det är så skönt att hon har en bra period just nu. Då kan man slappna av ett tag och inte oroa sig, och träna lite mer utan att känna sig skuldmedveten.

Jag älskar dig mamma! <3
_______________________________________________________________________________________________

Som jag har skrivit i otaliga inlägg så fråga på, svarar i morgon runt halv tio på morgonen. Godnatt! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0