A moment of love.

  2008-07-27 | 18:06:41
Helgen är snart slut och i morgon blir det att jobba igen. Hate it! Visst, jag får vara ute, men man får ju för fan solsting av att stå ute i 8.5 timmar i stekande sol och rensa ogräs och skit. Någon som vill byta? Men det är iallafall bara två veckor kvar nu, får härda ut.

Har varit med älskling hela helgen, i stortsett bara tagit det lugnt och slappat, badat lite och igår satt vi hemma hos mig och kollade på film och drack lite vitt vin. :) Sedan när ante och mamma kom hem fick vi gin & tonic, mums! Mysigt att kunna unna sig ett glas vin utan att behöva festa och supa sig dygnrak.

Jag orkar faktist inte skriva något mer just nu, ska vara lite mer med älskling innan jag måste åka hem.

PUSS. ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0