30 Juli

  2008-07-30 | 17:49:57
Det som är positivt med att jobba är att dagarna går fort, vilket gör att jag snart har jobbat klart! Snart så är mina dryga 6200 kr intjänade och jag kan avnjuta en sista en och en halv veckas ledighet innan skolan börjar igen. Fett med skönt!

Och den 23 augusti blir det till att åka på bröllop, där min bästaste gulligaste Elida ska gifta sig, ska snart inhandla en fin klänning. :) Och nästa vecka är min mormor nere i grytnäs så jag och min syster ska förmodligen ta hand om hennes hus medan hon är borta, eftersom min pojkvän jobbar nästan hela veckan. På fredagen kommer min syster att förvisas hem då jag och chrille tänker tillbringa en lugn, ensam helg tillsammans.

Det kommer att ta ett tag mellan varje blogginlägg ett tag framöver, beroende på om jag får tillgång till en dator eller om jag helt enkelt orkar skriva på ett tag. Vi får se!


Nu ska jag och älskling ta en dusch.





PUSS ;*

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej! Det gick jättbra i lördags, lite (mycket) regnigt bara. Hoppas du får en jätteskön sommar, det som är kvar av den ;)

2008-08-04 @ 20:23:02
URL: http://fairynea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0