17 Juli

  2008-07-17 | 16:08:18
Tjenna! Soligt idag med, desvärre är det mulet på gång och jag befarar att det kommer åska, som jag hatar, urk! Mamma har i alla fall lovat att hämta chrille när han slutat jobba ikväll, så jag slipper sova ensam inat, wehow. Det slipper jag kanske i morgon med, om älskojennifer ska sova hos mig. Fest blir det i morgon iallafall, först fira syster lite och sedan ner till elin! Och vindrickning blir det, mumma!

Har inga pengar på min mobil för tillfället, jag hoppas att jag får lite pengar av pappa på lördag så att jag kan fylla på lite, men jag måste ha pengar till bensinen också, kommer kosta nästan 200 spänn för att åka fram och tillbaka till horndal, börjar ju jobba på måndag. Jobbigt, men man tjänar ju pengar. Och eftersom det blir utomlands i höst så lär man ju ha fickpengar ;). Men för att återgå till ämnet så får ni ringa om ni vill något eftersom jag inte kan svara på sms.

Nu ska jag gå och spela lite piano, love it!

PUSS ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0