Tips om en UNDERBAR tävling!

  2008-12-30 | 21:15:48
Vem har inte drömt om att skaffa sig en systemkamera? Jag har velat haft en sedan jag vet inte när, men det är läge! Dock har inte pengarna räckt, varken för mig eller min familj, så min dröm har aldrig gått i uppfyllelse.

Nu tänds mitt hopp, för jag fick nys om en tävling, där man kan vinna en Nikon d60! Hur underbart skulle inte det vara? Jag som har längtat och trånat och drömt om att äga en alldeles egen systemkamera, och nu är jag med och tävlar om en! Det är så spännande, och jag kan knappt bärga mig tills vinnaren utses, och jag ska hålla min tumme, och jag ska be, om att denna lilla dröm som jag haft sedan barnsben blir sann.

Vill ni också tävla om en systemkamera?
gå in på denna sida och läs om hur ni ska göra,
ni kan tävla fram till den 31:a december, alltså i morgon, och vinnaren utses den 1:a januari.
Vad väntar ni på?

På sidan där tävlingen är, så skriver en kille om digitalkameror, han skriver om olika kameror och ger även tips om hur man fotar bra. En jättebra sida helt enkelt!

Glöm inte att gå in och tävla ni också, för att ha en chans att vinna detta fantastiska pris!





Vem vill inte ha en sköning som denna?

Kommentarer
Postat av: v

inte jag. :)

för jag har ju då redan en sånn dära.

den är jätte bra. ;P

2009-01-01 @ 16:50:22
URL: http://victoriaid.blogg.se/
Postat av: Anonym

inte jag. :)

för jag har ju då redan en sånn dära.

den är jätte bra. ;P

2009-01-01 @ 16:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0