Söndag kväll.

  2008-12-28 | 22:14:44
Ja, den större delen av dagen har tillbringats i Gränby centrum. Dock blev inget inhandlat då jag helt enkelt inte hittade något som jag tyckte om. Jag gick in på Mique för att köpa lakritsteet som jag såg före jul och som luktade så gott, men tyvärr så hittade jag det inte.

I morgon bär det av till staden, ska kika in på H&M och köpa en plånbok, och sedan ska jag kolla på New Yorker och lite sådant. Ska även börja klura på en födelsedagspresent till min älskade Christofer, han blir ju 19 den 14 januari. Usch vad tiden går! Det står inte på förrän vi firar 2 år, är inte det sjukt? Mitt längsta förhållande, och jag är lyckligare än någonsin!

Snart är det nytt år också! 2009, och året jag blir 18! Shit vad tiden går, det känns som att det inte alls var längesedan som jag var 8 och tyckte att det var jääääättelång tid kvar tills jag skulle bli stor. Men nu är jag där. Och det känns bra!
Nyår för mig kommer att vara lungt, vi ska vara hemma hos pappa, jag och mina två helsyskon, och förmodligen även chrille. Vi ska äta gott och ta det lugnt. Ha det mysigt helt enkelt!

Funderar på om jag ska göra som alla andra och skriva hur mitt 2008 har varit, men jag väntar med det, jag har inte bestämt mig än ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0