Psykolog

  2008-12-09 | 11:51:20
Jag fick agera lite psykolog igår kväll. En älskad vän ringde och var helt förstörd. Stumpan min.. jag är inte så jättebra på att komma på tröstande ord, men jag är en bra lyssnare och jag försöker att göra det bättre så gott det går. Jag hoppas att du kände dig lite bättre till mods när du gick och lade dig, och att jag var lite till hjälp iallafall. Jag älskar dig, och jag hatar att se dig ledsen.<3

__
Fick mina nya glasögon igår, så nu är jag officiellt glasögonorm :). Skönt för ögonen och huvudet iallafall. Ser lite tantig ut, men vafan, det får man tåla, hah!
I morgon blir det borlänge som sagt. Ska försöka få lite julklappar färdiga!

Puss :*

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det skulle vara det bästa. Men vi tar ju studenten tillsammans iallafall :) Vi får springa ut hand i hand. Åh baby, låt oss göra det! <3

2008-12-09 @ 21:43:30
URL: http://jenniferwriting.blogg.se/
Postat av: Ähliin

Aww, <33

2008-12-11 @ 16:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0