Många julaftonar för mig .

  2008-12-25 | 14:34:28
Det har alltid varit så för mig att jag får fira jul flera gånger. Så också iår.

Igår var jag hemma hos Christofers mormor och morfar och firade jul. Idag ska jag hem, och får julklapparna från julfirandet min familj var på igår, som jag inte fick följa med på, pga att jag var en hälsorisk för några personer där. I morgon ska min familj + Chrille hem till min mormor, och fira jul med mormor och moster, vet inte om morbröderna kommer, det är lite olika. Och på lördag kommer pappa och hämtar mig och mina helsyskon, så åker vi till farmor och farfar en stund, och sedan hem till honom i uppsala. Vi kan inte stanna så länge hos farfar och farmor eftersom farfar har varit så dålig från och till och det inte är så bra om jag smittar honom. Men vi måste ju hälsa på, det var så länge sedan nu.

Så det blir mycket, men det är trevligt!
Återkommer senare i helgen, när jag har lite mer att berätta om! Tills dess får ni stå ut, haha!

Puss och kram, och hoppas att ni får en trevlig fortsatt julhelg!

Kommentarer
Postat av: jenilita

Hej gumman! Ja det blir massa firande till höger o vänster haha ibland firar ja halva julafton hos mamma o halva hos pappa sen har ja med plast syskon riktiga syskon ingifta syskon kusiner höger o vänster o 2 pappor o 2 mammor det e en del .. MEn det e bara jul en gång om året hehe. va mysigt för dej att alla samlas när du fyller år! ja har aldrig sett alla samtidigt i mitt liv.. MEn det kommer väl när jag gifter mej hahaom ja nu någonsin blir gift haha ha en fortsatt bra jul o njut av juldagarna! julpuss

2008-12-25 @ 14:47:45
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: i s a b e l l a m a l m b o r g

fin blogg! :)

2008-12-26 @ 01:45:11
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0