Lördag

  2008-12-13 | 17:03:24
Var väldigt trevligt att ha Jimmy och Nanny hemma hos chrille igår och idag. :) Mycket skoj! Nu ska jag och Christofer åka hem till mig, och ha en myskväll med min familj! I morgon ska vi förmodligen åka till Valbo med chrilles familj och julhandla . Men jag är typ klar med mina julklappar, har bara Hampus och en liten detalj till jennifers julklapp kvar. De andra är ordnade och Christofer har redan fått sin, han fick välja själv när vi var i borlänge ;).

Ha en trevlig lördag, puss på er! :*



Jag älskar dig!<3

Kommentarer
Postat av: Erica

Vad fin din blogg har blivit! Jag ska förresten se till att läsa din blogg regelbundet. =) Har bara läst den då och då hittills. :-S

2008-12-13 @ 17:19:05
URL: http://iryccah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu kan du vara med och vinna en bloggdesign hos mig!!

http://athena.blogg.se

2008-12-13 @ 18:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0