"läsarfråga"

  2008-12-18 | 09:06:04
haha, min första läsarfråga, om man kan kalla det så ;)

Kim, du hade inte skrivit någon bloggadress, men jag svarar dig i ett inlägg istället :)

Första gången jag såg "Arwen-smycket", så var det i den där bokbutiken i gamla stan, stockholm. Ni vet den där men massor av böcker och science fiction saker. Jag blev helt frälst, och sedan började jag kolla runt på internet.

Och sedan hittade jag den här:
http://shop.newline.com/cat/Lord-of-the-Rings/Sterling-Silver-Arwen-Evenstar-Pendant.html
Den kostar ca 1000 kr.

Jag har själv inte köpt den än, men jag tänker, så fort jag har tagit körkort och inte behöver spara pengarna till det istället.




Hoppas att du fick svar på din fråga!
/emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0