Knäpp busschaufför.

  2008-12-11 | 15:23:40
I morse när jag och Chrille stod vid busshållsplatsen, och bussen kom, så visade jag fram reflexen som vanligt. Men chauffören började inte att bromsa förrän alldeles intill oss, så vi fick gå långt för att komma på bussen.
Sedan vid nästa hållplats så hände samma sak igen, fast den här gången var det någon som inte hade reflex på sig, då blev han sur , och sedan gnällde han på varenda en som kom in i bussen, och sade att tack vare reflexen så hinner han inte bromsa i tid och då får de gå långt för att komma på. Visst, man syns verkligen jättejättedåligt utan reflex, men han gjorde ju samma sak vi oss, och då hade vi reflexer, så nja, nog för att han kanske inte såg dem, men han måste ha sett dåligt överhuvudtaget då han inte såg oss heller.

Har stått i caféet idag. Vi har säljt dåligt då vi inte har någon kyckling och kycklingsallad till baguetterna, och det är det som säljer mest. Men men, trevligt var det ändå ;).

Nu ska jag snart ta bussen hem (blä, måste sitta på den i 40 minuter..) och äta pannkaka. Sedan ska jag ta och läsa lite Harry Potter. :)
___________

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0