I uppsala.

  2008-12-27 | 20:29:19
Japp, nu är jag hos min far i uppsala. Och nu har jag firat jul klart för detta år. Bara att börja längta till sommaren och 18-års dagen nu då ;) haha!

Men iallafall, detta är vad jag fick i julklapp:

  • Pengar
  • En ny handväska
  • Presentkort på Lindex
  • Ny parfym: "Davidoff- Coolwater"
  • Tårtform i glas
  • Bakmått
  • En bok med kakrecept
  • två långa toppar
  • två par benvärmare
  • choklad
  • godis
  • hårfön
  • två snapsglas
  • en kalender för 2009
  • sängkläder (Jag och christofer fick)
  • wokpanna (Jag och christofer fick)
  • knivar (Jag och christofer fick)
  • Badskum och liknande i presentask
  • Hygienprodukter
  • Två virkade dukar
  • En sminklåda av min älskade älskling<3
Ja, det var väl allt vad jag kan minnas. Och sedan ska vi åka ut med pappa och handla lite kläder nu på mellandagsrean, för han tycker att det är så krångligt att köpa kläder när vi inte är med. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0