Gratis Makeup!!

  2008-12-28 | 15:01:02
Jag vill tipsa om en jättebra sida!  Jag vet att många andra tipsar om denna jämt och ständigt, men jag vill ändå tipsa om den.

Den heter Gratismakeup och om man är medlem där så kan man samla ihop pengar till presentkort på olika butiker, som kicks och the body shop.

Man ska ha 400 poäng för att få sitt första presentkort på 150:-, eller så väntar man tills man får 600 poäng och får 250:- .
Grym deal va? Själv har jag nu 267 poäng, alltså inte så lång tid kvar till mitt första!

Ni kanske inte tror mig? På sidan finns en "referens", där man kan skicka in bilder och ett meddelande när man har fått sitt presentkort, och det är flera stycken som har gjort det redan!

För att samla ihop poäng så finns det flera olika saker man kan göra;
Värva vänner
göra erbjudanden
gå in på sidor


Det finns även ett forum, där man kan skriva om allt möjligt!
Låter det inte toppen?!
Bli medlem idag!





Kommentarer
Postat av: HHELENE

jag tycker bättre om gratis mode, går så mycket fortare att samla ihop poäng där! har ungefär 300 poäng på gratismakeup, evigheter kvar.. medan jag däremot på gratismakeup redan har samlat ihop ett presentkort på 300 kr^^

2008-12-29 @ 21:27:11
URL: http://hellenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0