15 december

  2008-12-15 | 10:51:54
9 dagar kvar till julafton! Åh, vad jag längtar. :)

Sitter i skolan och har lunch nu, börjar igen klockan 12.45, om cirka 2 timmar alltså, och såhär ser alla mina måndagar ut, sovmorgon, en lektion, lunch på 2 timmar, sedan två lektioner och hem. Jobbigt men ändå skönt, då det här finns tid att jobba med läxor m.m. Eller bara sitta och slappa, haha!

Ska ta med mig min företagsekonomibok hem idag, även fast jag inte har prov ;) Chrille jobbar med olika termer i sin ARL, och han skulle ha prov så jag tänkte ta med min bok för att se om den är till någon hjälp. Kul om man kan hjälpa till!

Mamma ska ha syjunta hemma ikväll, det blir kul, för de sitter och skrattar jättehögt hela tiden, det är roligt att lyssna på dem. Sedan ska de äta julbord också, och det betyder att vi också får, gött!

Kommentarer
Postat av: Sofia

fin blogg :D

2008-12-15 @ 11:55:26
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Jennifer

älskar dig <3

2008-12-16 @ 15:03:13
URL: http://jenniferwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0