Torsdag

  2008-08-14 | 14:34:44
Äntligen har jag städat klart! Jag har dammsugit hela pappas lägenhet utom jennifers rum, eftersom hon bor där får hon göra det själv ;). Sedan har jag gjort ren ugnen (det behövdes verkligen), micron samt bordet som jag trodde aldrig skulle bli rent och alla bänkar, väldigt fint om jag får säga det själv! Så får man lite pengar också . :)

Mamma ringde idag. Jag hade fått brev från kommunen, där det stod att jag skulle få min lön i morgon! Härligt liksom! Då blir jag 6240 spänn rikare :) Men jag ska lägga undan nästan allt, 5400 ska jag lägga undan, för jag måste ha till körkortet och till utomlandsresan, men samtidigt vill jag ju ha lite på kortet även om jag inte tänker spendera allting på en gång, det ska jag också spara förutom ett par skor som jag måste ha då mina är trasiga överallt!

Orkar inte skriva mer, blir nog uppdatering senare.


PUSS!;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0