Söndag

  2008-08-10 | 20:19:28
Ännu ett inlägg idag. Tänkte berätta att om min header ser konstig ut är det för att du inte har centrerat. Fixa till det så blir det kanon ;) Funderar på att göra om den men det blir till nästa helg då jag är hos pappa. Den 19:e kommer mamma för att hämta mig och då ska vi inhandla en klänning till mig till bröllopet den 22:a. Den 19:e börjar min syster även i sin nya skola, skoj skoj!

Just nu sitter jag och min älskade älskling och dricker lite vin och kollar på teve och tar det bara lugnt. I morgon åker vi hem till honom, eftersom jag inte vill sova i mormors hus ensam så får mamma åka och kolla till katterna någon dag. Men det har varit en skön helg som gör att jag längtar ännu mer tills jag har gått ut skolan och kan flytta hemifrån, eller iallafall tills chrille har flyttat så att han kan skaffa ett boende jag kan bo i, hihi! ;) Nej, vi får väl se hur det blir med det.

Orkar inte skriva mer nu, kanske uppdaterar i morgon, annars i slutet på veckan.

PUSS! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0