Shopping madness.

  2008-08-15 | 15:10:36
Yes, lönen kom idag! :D 6240 hade ramlat in på kontot under natten. Dessutom får jag 300 av min far när han kommer hem.

Som vanligt när jag ska shoppa så får jag ångest och låter bli mycket, förut  handlade jag jämt mycket saker som kanske också var onödiga men nu är jag nästan tvärtom. Beslöt mig iallafall för att skita i underkläder, skor, borste och pennor och sådant.

Det som jag alltså införskaffade var:

5 block från gallerix
Kalender från gallerix
Tröja från New Yorker

Ja, jag skämde bort mig själv med en tröja istället för skor och sådant, men jag hittade inga skor som föll mig i smaken så det fick vara. Dock så var det rea på tröjan och den kostade 29:- så jag tyckte iallafall att det var värt det. :)



Den var ju iallafall snygg som fan och skön så :)



Denna vill jag gärna ha, ska prata med mamma då hon kommer på tisdag,
men den kanske inte passar på ett bröllop? Skön var den iallafall. :)

Tänkte köpa en foundation också men jag väntar med det, ville inte slösa mer pengar. Sammanlagt gick det på runt 300 så det var ganska skönt att det inte blev dyrare. När pappa sätter in 300 på mitt konto ikväll så blir det dessutom som att jag inte handlat alls, skönt! :D

Nu ska jag ta och skriva upp låtar som jag ska ha på kräftskive-skivan, eftersom jag lovat mamma att fixa den innan jag åker hem, då min dator inte fungerar än.


PUSS! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0