Onsdag

  2008-08-13 | 22:02:34

Om desigen ser konstig ut är det för att bloggen inte fungerar riktigt i IE (internet explorer för de som inte vet.) I mozilla firefox ska den däremot fungera alldeles utmärkt.

Idag åkte jag till min far och min syster i uppsala. GUD vilket stökigt rum flickan har, men det blir nog bra när bokhyllan kommer på plats samt när lite mer grejer försvinner och hon får ordning på allt.

I morgon ska jag städa lite och dona lite i lägenheten mot att jag får lite pengar, vilket jag behöver just nu då min lön inte kommer förrän den 27. Måste införskaffa lite skrivblock och pennor och sådant, eftersom skolan börjar snart! Usch, vet inte om det känns bra eller inte, men, det är detta och nästa år kvar bara sedan är det slut, och går det så fort som ettan gjorde så står det inte på förrän jag är ute i arbetslivet! :)

Nej, nu ska jag ta och fixa lite med kräftskive-skivan, snart dags och måste fixa klart skivan så att mamma blir nöjd, med låtar och allt.

PUSS! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0