No tears this time.

  2008-08-17 | 00:08:49
Nu har min bror flyttat til Falun. Han har bott där i drygt 5-6 timmar nu. Så när jag kommer hem från min pappa så är det bara jag och min lille halvbror kvar av syskonen, tomt men skönt! För det är bara min och hampus grejer kvar ivägen i rummet, och de ska vi plocka ut i garaget och så, och då kan rummet mitt snart bli färdigt.

Har ringt och pratat lite med min älskade bror, eftersom jag fick ett sms där han berättade att flickvännen hade gjort slut, så jag var tvungen att höra mig för hur han mådde och så, inte så kul att sitta och deppa och vara ledsen första kvällen i sin lägenhet. Han mådde dock bra och var glad, och det var skönt, även fast jag förstod att han inte skulle rågrina, han är inte den personen som gråter sådär bara (förutom på fyllan), han är mest glad och positiv. Får ta med mig pojken min och häla på honom snart, har ju inte sett lägenheten än. :)

I morgon ska jag göra klart kräftskive-skivan, som jag lovat att fixa till kräftskivan som vi ska ha snart. någon som har tips på bra musik? Mamma är inte något fan av rap, hiphop och hårdrock, utan hon är mer poptypen, gillar sådant som gyllene tider och nanne grönwall och så, men hon kan även lyssna på sådant som nickelback och mer internationella band också. Basshunter gillar hon också så jag försöker utvidga hennes vyer till mer "fjortisdunk", eftersom det är bra att ha på en partyskiva. Det ska vara fart i låtarna!

Dagens/kvällens tips:
Ta en titt på månen innan ni går och sover, det är månförmörkelse! :)

Nu tänker jag inte skriva mer idag. har inte lust och ork.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Tyra

Svar ;tack :) <3

2008-08-17 @ 00:20:21
URL: http://tajraab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0