Måndag

  2008-08-11 | 20:34:41
Idag åkte vi hem från grytnäs till haltarsbo. Sedan åkte vi till älskade Sara som fyller 19 år idag. Skönt att få träffa dig gumman! <3

Nu är chrille och hencke påväg ut för en springtur medan jag blir kvarlämnad. Eller, jag ville inte följa med, får fortfarande inte träna. Dock ska jag till BUP och väga mig nästa vecka och är det bra då kan jag äntligen börja träna igen. SKÖNT! Då äntligen kan man öva konditionen så att jag slipper dessa jävla astmaproblem så fort jag tar ett steg framåt, sedan blir man piggare och gladare, hälsosammare av att träna så det ska bli jätteskönt att inte känna sig så onyttig mer.

När chrille kommer hem igen ska vi ta en dusch och sedan ska vi kolla på Walk The Line<3

Orkar inte skriva mer nu, kanske uppdaterar ikväll eller i morgon.



PUSS! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0