Lösningen är inte så långt bort som man tror.

  2008-08-14 | 21:33:56
Det löste sig, vi pratade igenom det och nu är det löst, utan riktigt bråk. Skönt! Är inte arg längre heller och det är ett plus.

Okej, ska göra upp en lista på vad jag måste införskaffa inom en snar framtid, vet dock inte om jag orkar leta upp allting just i morgon.
Detta är i alla fall vad jag behöver:

[ ] Skrivblock
[ ] Pennor
[ ] Sudd
[ ] Kalender
[ ] Nya Skor
[ ] Hårfärg (?)
[ ] Underkläder
[ ] En ny borste

Usch, jag riktigt känner hur pengarna bara trillar iväg, men som sagt, tänker absolut inte köpa allting i morgon! Det orkar jag inte och jag kommer få ångest om jag gör det, dock måste jag ha en ny borste eftersom min saknar skaft samt ett par nya skor då mina som jag har just nu har hål lite överallt och trillar av pinn när som helst! Men vi får väl se vad jag kommer hem med i morgon eftermiddag. :)

Idag vid lunch beställde pappa äntligen en plattskärm till mig, och redan efter två timmar stod den på hans jobb redo att tas hem, dock får min syster använda den här i uppsala ett tag då mitt rum fortfarande inte är färdigt så jag inte har någonstans att ställa den för tillfället. Snygg var den iallafall!

Nu räcker det med uppdateringar idag, orkar inte skriva mer.


Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0