Fredag.

  2008-08-29 | 12:23:20

Det var väldigt längesedan jag bloggade senast, men nu ska det bli skärpning på det!
Min skoldag idag har varit fett skön, ival på morgonen vilket innebär teckenspråk, slutade efter den lektionen, alltså klockan 10.00. Dock sitter jag fortfarande i skolan, då Chrille slutar runt 14.00 och jag vill inte att han ska få sitta helt själv på bussen i en timme, så jag väntar :) Dessutom brukar han vänta på mig så då måste jag ju återgälda det, eller hur?

I förrgår köpte jag en ny mobil, En sony Ericsson W350i. En blå. Jag är väldigt nöjd då det funkar bra och är snygg och smidig. En bra musikmobil som man kan ringa på vilket är det jag kräver av en mobil för tillfället. Chrille köpte också en ny, fast en annan walkman som jag inte kommer ihåg namnet på, men som var dubbelt så dyr som min.

I morgon ska min familj på kräftskiva hemma hos Stridhs. Ska bli väldigt kul och jag kommer få träffa underbaringen Sara igen! :D Kulkul :)

Nu ska jag ta och försöka fortsätta lite med arbetet om homosexuellas rättigheter.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0